Aferin Bana

2. gün

Duck dün küsme hallerine devam ediyordu..
Öyle üzüldüm ki, ne yüzüme bakıyor, ne eve ilk girdiğimde o sevincinden çıkardığı sesleri çıkarıyor, ne yanıma gelip kendini sevdiriyor, ne opucuk veriyor..
hiçbirini yapmıyordu.

Bugün de baba gidicek akşam böyle hep küs mü oturucaz dedik, barışırız belki diye arabayla gezdirelim dedik :)
Ben de arkada onun yerinde oturdum duckla, ancak öyle barıştık :))

O şekilde fotoğraflarımız var ama yayınlamamalıyım, tam rezillik :))

Biz barıştık, bugün gece 4te baba gitti..

Tam ağlama, söylenme triplerine girecekti ki en sevdiği şeyi yapıpı gece elektrikli ısıtıcıyı açtım, ev sanki soğukmuş gibi geçti onun karşısına bacaklarını açıp yattı uyudu..

Şimdilik iyi gidiyoruz,
bakalım akşam yine geç geldim diye küsücek mi :D

Bugün nöbete orhun geliyor öğlenden sonra :))

0 yorum: