Aferin Bana

Yılın Son Haftasonu

Haftasonu çok çılgın eğlendik, hatta o kadar eğlendik ki yazmaya hiç vaktim olmadı.

Cumartesi günü Can, kardeşi Arda ve Selin bize geldiler. Akşam için alışveriş yaptık, yemek yaptık falan derken bir baktık saat gelmiş. Ben heycanlıysam Duck da heyecanlı oluyor tabi, bütün gün koşturduk. Akşam tabi Duck delirdi sevinçten.

Arda köpekleri çok seviyor, Selin tüm hayvanları çok seviyor :)) Bol bol sevdiler Duck'ı, o da bayıldı tabi.
Can da hiç hoşlanmıyor, o Duck'ı hiç sevmeyip köşe bucak kaçtıkça Duck da sürekli onun üstüne gidiyor sevsin diye, yanından geçerken sürtünmeye çalışıyor falan, Can pek eğlenmese de biz çok eğlendik. Geceyarısına kadar da hep bir heyecan içinde bizimle takıldı Duck.

Ertesi gün zaten büyük çılgınlık.

Çilek'in doğum günüydü. Fenerbahçe burnundaki köpek parkında toplandık.
Çilek, Tilya, Balım , Lokum, Duck labrileri ve de Duck'ın bizim siteden arkadaşı Çıtır geldi.
Çok komik ve eğlenceliydiler. Başka cins köpeklerimiz olsa bu kadar vukuatsız ve eğlenceli geçer miydi bilmiyorum. (Şimdi labri sahibi olmayanlar kızmasın ama yok böyle şebek bir cins yani..)





Diğer fotolar burda.

6 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    Ben hala yazamadım bloga :) o toplu fotoyu çalarımmm, çok güzel olmuş.
    Bir de evet, labrador olmasaydı elimizdeki naneler, en basitinden Çıtır Çilek atışmasını bu kadar yumuşak atlatamazdık. Çilek ilk kez bana döndü ya, nasıl gerildiyse.

  1. Özge dedi ki...:

    :))
    biricik kızım tilyayı korumam lazım, araya girmesene Oya demistir sana :)

  1. ateşpln:) dedi ki...:

    ben en kısa zamanda tasınayımda su ıstanbula gorun sız bole bızsız bızsız eglenmeyı:((

    bayıldım resımlere bayıldım hepsını operım o serserılerın:)

    buarada doum gunun kutlu olsun guzel kızzzzzzz:))))

  1. Sémy dedi ki...:

    Bu grup çatlak :))
    Anaları-babaları da onlar kadar eğlendi bence:)
    Ben çileğin sana döndüğünü farketmedim.O sırada duckı lokumdan kurtarmaya çalışıyordum :)
    Tilya ya zilli btn ortalığı karıştır sonra annenin arkasına saklan :)
    Lokumla duck zaten olaydan bi haber şapşal şapşal koşuyolar.
    Alem bu çocuklar :) Labrişlerim benim.

  1. Nilgün Torunoğlu dedi ki...:

    Keşkülsüz bir toplantı tamamlanmış sayılmaz bir sonraki partiye bizi de çağırın:)

  1. Özge dedi ki...:

    yaşasın, ne kadar çok labrador o kadar çok mutluluk! :))