Aferin Bana

Üşüyoruz

Ailecek kışa hemen alışamayanlardanız. Yaman biraz hasta, ben zaten Duck gibi sıcak yerlere yapışıp kalkmıyorum. Apartmanda da gece hangi akla hizmet bilmediğim bir şekilde kaloriferleri kapatıyorlar ve biz de Duck'la bu şekilde yatıyoruz napalım:


Bu ara hep uyuyan fotoğraflarımız olmuş ama tesadüf, yoksa hiiiç uyumayız biz Duckla birlikte :))

Dün de babaanne geldi, Duck tabi yanındaydı hep, gece biraz onunla uyudu , üşüdükçe gelip benim yanıma yorganın altına sokuldu.. O yüzden yorgun bugün, uyukluyo yine  :D


Yorgun ve uykucu, soğuğu sevmeyip sıcakta mest olan Duck'ı çok seviyorum! :))
Ne de olsa İzmirde doğmuş, Datça'nın kavurucu sıcaklarında büyümüş bir yaz çocuğu o, kim demiş Kanada'nın soğuk sularında yüzüp avlanmış ördekleri getiren bir labrador diye! :)

4 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    duck ya, bana bile sıcak bastı o kadar tüyü düşününce. daha bi de yorganın altına giriyo :))

  1. ozge dedi ki...:

    yazın sıcağında güneşin altına yatan bi köpek o, yorgan mı yıldıracak!
    hehe

  1. colette dedi ki...:

    He he he!Keşkül de çok üşür ,sudan hiç hoşlanmaz çamura batınca ayak yıkamakla kurtulamayacağını bilir,çamura basmaz:D Komik şeyler...
    Yoksa bunlar Labiş taklidi yapan pisiler mi?

  1. ozge dedi ki...:

    Duck da poposu kirlenmesin diye dışarda hiç yere oturmak istemez :))
    Ne komik çocuklar.