Aferin Bana

Neler Oluyor?

Babam sabah saat 5te gitti,
anlamıştım zaten gece bavulunu hazırladığında.

6ya kadar mızmızlandım, viykledim, annem babamın yastığına yattı diye ona kızdım havladım, annemi ittim kendim yattım, koklaya koklaya da uyuyayım derken o da ne

Daha hava tam aydınlanmadan annemin alarmı çaldı, bi de utanmadan babamın sesiyle hadi kalk kalk kalk kalk sabah oldu diye çalıyor, yine üzüldüm.

O saatte ne işimiz var sokakta, uykum var benim, üşüyorum da zaten..

Öff neyse yürüdük işte, aşağı yola inmeyelim korkuyorum diyorum yok illa yürüdük. Ne çişimi yaptım ne kakamı, canım istemedi dümdüz yürüdüm dönüyorduk eve

Neyse ki Çıtırları gördüm uzaktan, tüm neşem yerine geldi, hemen koştum yanlarına. Ooh çıtırı da öptüm annesini de derken unuttum ne güzel, bir tur da onlarla atıp eve döndük.

Eve dönerken de annem niyeyse acele ediyor, kıllandım tabi.

Böyle ne zaman acele etse beni evde bırakıp gidiyor bir yerlere, babam da gitmiş zaten , annem de giderse kaldıramam bu sabah, uykum var zaten..

Oh neyse eve geldik sıcacık.. Yemek de yedim,oh. Yatsam  mı dicem ama annem niye makyaj yapıyo, o da gidicek di mi
biliyodum zaten :((

Ne zaman sabahın köründe kalksak hep evde yalnız kalıyorum.

Şimdi de ayakkabılarını giydi, gidiyo işte :((
Camdan da bakmicam, küstüm, bekle demesin bana camdan bakıp arkasına, beklemicem banane!

*

Sabahımız böyle geçti. Camdan bakmayınca çok üzüldüm ama, biz giderken peşimizden hep bakar penceresinden biz de bekle hemen gelicem deriz ona yumuşak bi sesle, parmağımızla bekle işareti yapıp.

Cama baktım bekle demek için, kaldım öyle. Endişelendim bir şey mi oldu neden çıkmadı diye, dönüp baksam mı falan dedim ama küstüğü için bakmadı biliyorum..

Yarın neler olucak bakalım.

Yaman yine yok.

Tek başına hem kariyer yapıp hem çocuk yapmak zor vallahi hatta imkansız, bakıcı şart!
:))

*

Akşam geldim,
normalde hep en geç 6da yer yemeğini ki öğlen arada da meyve sebze yer.
Meyvesini sebzesini bıraktım ama yememiş, biz yokken yemez!

Kusmuş hep açlıktan.
Çok üzüldüm.
Kakası da çok gelmiş, evden çıkar çıkmaz çimenlerin oraya bile gidemeden yaptı hemen kaldırıma, kıyamam ya..

Yavru kuşum benim.
Yaman da yok diye tedirgin ve korkak yine, resmen yamanın olması huzur ve güven veriyor ona. Belki ben de hzurlu ve güvenli olduğum için birbirimize yansıtıyoruz bilmiyorum..

Zor.
Hastayım, daha da zor..

4 yorum:

  1. Sémy dedi ki...:

    Kıyamam sana duck.. Özge sana da çok zor :) allah kolaylık versin bir süre sonra rayına girecektik.Arada sen duckı bize bırak biz lokumla duckla oynayalım hem o sıkılmaz hem lokum :))
    çok geçmiş olsun bu arada ::)

  1. Sheena dedi ki...:

    Gecmis olsun..
    Nane, limon kabugu, hatmi cicegi, corek otu kaynat ic : P :D
    Kendine dikkat et...

  1. colette dedi ki...:

    Duck yalnızlık zordur dostum,kendine bir arkadaş edin evde.Nilgün bana kedi aldı-sorumluluk sahibi olayım diye-hem onunla ilgileniyorum gün boyu hem oynuyoruz falan,canım sıkılmıyor böylece.Yaladım seni...

  1. ozge dedi ki...:

    Çok iyi fikir Keşkül kardeş ama ben kedilerden çok korkuyorum o yüzden özgeye minik bir köpek aldırmayı planladım, hem ısırıkçılık oynarken canımı çok acıtmaz hem de taşıması kolay olur tasmasını ben tutarım, kemiklerimi de kemirmeye kalksa ben ondan önce bitiririm hemen çok süper olur :))