Aferin Bana

1.

Gece komiktik yine,
sabaha kadar uyuyamadık.

Duck tüm gün uyuduğu için, ben o üstümde yatıp benimle ilgilenmeye çalıştığı için.

Sabah 5te uyandık yine, gece zaten en son saate baktığımda 2 olduğunu hatırlıyorum.

Sonumuz hayır olsun derler ya,
aynen öyle..

Dünyada yüzbinmilyon meslek varken ben neden işletme okudum diye söylenip durdum :))
Ahçı olsaydım, öğretmen olsaydım, ne bileyim doktor bile olsam daha iyiydi yani..

Sevmediğin bir işi zorla yapmak, çalıştığın yer ne kadar eğlenceli olsa da, verdikleri maaş ne kadar iyi olacak sa da insanın aklının evde kalmasına ve en yakın zamanda kaçmak istemene engel olamıyor.
Her işte dayanacağım burda dayanıp senelerce çalışacağım falan diye telkinlerle başlamanıza neden oluyor sonra :))

Boğaziçi'nde bile kazansanız İşletme okumayın-okutturmayın! :D

Duck hepinizi yalıyor, az sonra yine tüm gün yalnız kalacağını henüz fark etmemiş olmanın rahatlığı ve mutluluğuyla :)

Umarım bugün yine küsüp de camdan yolcu etmemezlik yapmaz,
dün çok üzüldüm öyle küsmesine :)

4 yorum:

  1. Adsız dedi ki...:

    zaman ver kendine. du bakalım daha yeni başladı. düzene oturacak. Duck da alışacak. Normal şu an böyle olması. küçük köpeği de aldı mıydık :P

    tili çili

  1. Sémy dedi ki...:

    Lokum'da dün bütün gece hehledi kulağımın içinde en son ben yerde onunla ersan yatakta yatıyorlardı.Bir tuaflık var ama :))
    Bu arada işe başlamışsın hayırlı uğurlu olsun :))
    Bende işletme mezunuyum ama mbaimde alan değiştirdim.Sana da tavsiye ederim.İşletmeci etiketinden kurtulmak iyi oluyor :))

  1. Sheena dedi ki...:

    gecer, gececek.. areys ilk is gunumuzde susmadan 12 saat aglamisti : ) simdi umursamiyor bile :D

  1. ozge dedi ki...:

    masterla falan alan degistirmek yine yeterince degistirmek olmicak benim icin, tatminsizim sanirim bu konuda, hayal kirikliklarimin buyuklugu nedeniyle belki :))

    evet alismali alisacak istiyorum! :))