Aferin Bana

Alışveriş

2senedir kullandığımız ve bir türlü bozulmayan fleximiz sonunda bozuldu. Kullandığımız süre boyunca yerlere düşüp pat pat sürüklendi, aniden çekmelere dayandı, kaç defa denize düştü bilmiyorum, çamaşır suyuyla bile temizlenmeye dayandı ve sonunda içindeki geriye saran makara sistemi iflas etti.

Seviniyorum çünkü flexiye hiçbirşey olmazken benim elimin orta parmağımın bağlantı noktası tutma yerinin sertliği nedeniyle önceleri yara oldu sonraları da sertleşmişti. Elim acıyor tasma bozulmuyor, bozulsa da değiştirsek diye neredeyse 1,5 yıldır bekliyordum. Çok sevindim tabi.

Dün bütün gün resmen camda bekledik yeni fleximizi ama MNG Kargo'nun hainliğine uğradık. Resmen gün içinde getirmeyi yetiştiremedikleri paketi bugün aradığımda dün 2defa geldik bulamadık diye geçiştirmişler (gelmediklerinden eminim çünkü resmen camda bekledik ve kapıda falan hiçbir yerde de not yok zaten), neyse gittik kendimiz aldık. Ve kavuştuk yeni yumuşak tutma yerli fleximize.

Yeni modaya uyup mor almış yaman, şimdi sanırım tek eksiğimiz bu göğüs tasmaları oldu. Yeşilini düşünüyordum ama morunu alabiliriz uyumlu olsun diye. Tabi bu da 2senedir hayalini kurduğum tasma. Kendisi ucuz aslında ama kargo için 40 dolar vermek olmuyor şimdilik. Amerikaya ya da İngiltereye gidecek olan sevdiklerimize selam ederim burdan. :)

Normalde genelde Juenpetmarket 'ten alışveriş yapıyorduk ama bu flexi en uygun ve güzel Petburada'da varmış, 50Tl alışverişe de ücretsiz kargo varmış, tamamlayalım diye bir de su kabı aldık bizimki eskidiği için. Biraz battal boy almışız sanırım mama kabının yanında uçan daire gibi duruyor ama eğlenceli oldu.

Duck her zamanki gibi yeni şeyleri çok sevdiğinden inanılmaz heyecanlandı paket açılana kadar. Açtıktan sonra da önce su kabına su koyduk , hemen içmeye başladı ama sonra birden durup eskisinden de içmeye başladı. Hepsi beniim der gibi :))

Sonra da flexisi dikkatini çekti. Herşeyin ne olduğunu bilir tabiki de, hemen gitti göğüs tasmasının yanına, hadi çıkıp da kullanalım der gibi birşeyler yaptı. Çıkmadık tabiki de ama sonrasında çıkarken onu taktığımızı görünce sevindi hemen, yürürken de arada bir durup yaladı flexisini. Komik çocuk.


Sakin yürüyüşlerimiz devam ediyor. Yarın dikişler alınacak ama yarasının görüntüsünde herhangi bir değişiklik yok. Umarım en kısa zamanda geçer o inanılmaz şişlik ve morluk. Gördükçe içim gidiyor kendimi kötü hissediyorum ne hale getirdik çocuğu diye..


Şimdi sakiniz, uyukluyor. Ben de yarın dikişlerinin alınması için randevu alacağım.
Bakalım yarın neler olacak. :)

0 yorum: