Aferin Bana

Apartman Toplantısı

Dün akşam bizim apartmanın toplantısı vardı, saat 22.00'de.

Normalde evden dışarı çıkınca bile arabaya binip de değil de yürüyerek gidiyorsam peşimden feryat etme olasılığı olan Duck (onsuz yürüyüş yaptığımı sanıyor da ondan yoksa onu bıraktığım için değil) bir de evden çıktığım halde apartmandan çıkmadığımı ya da geri gelip de eve girmediğimi görürse kıyameti koparacağını bildiğimizden Orhun geldi bize. Gelmeseydi gitmeyecektim tabi :)

Orhunla Duck'ı da alıp 21.00 gibi dışarı çıktık, 45-50dk sokaklarda dolandık, koşturduk oturduk falan. Artık yorulmuştur dedik eve dönerken bir yokuş var, o yokuştan siz hızlıca koşup eve gidersiniz, ben de apartmanın alt kapısından girip yöneticinin evine giderim diye planlar yaptık ve başardık.

Tabi Duck eve girerken bakınıp durmuş ben yokum, onlardan önce eve gitmiş olma ihtimalimi düşünüp dışarda bakındıktan sonra bir panik eve koşup odaları aramış, evde de yokum! Panik tabi, annemi sokakta unuttum! :)) Camdan bakınıp durmuş.

Ben de panik halinde gitmiştim apartman toplantısından veli toplantısına dönmez inşallah Duck ile ilgili herhangi bir şey demezler, derlerse ağlarım vallahi çıkar giderim gibi tuhaf düşünceler içindeyken büyük bir tartışmanın içinde buldum kendimi bambaşka konuları hayretle dinlerken. Gece 2 olup da eve dönünce hala camdaydı bizimki. Bir panik bir heyecan karşıladı tabi yıllardır görüşmemişizcesine.

Alıştığının dışında bir şey yapıp da gece geç saatte eve geldim ya, kıymete bindim hemen bugün. Sürekli kucağımda oturdu, bacak hizamda dolandı, gözümün içine baktı falan. Bir kaç gündür o küs hallerinden sonra ben de özlemişim böyle bağımlı yaşamayı. Sarılıp kucaklaşmak hoşuma gitti.



Orhun abisi de bizdeydi tabi, Duck'ın gece geç uyumuş olması sabahın köründe kalkması durumunu da değiştirmediğinden bütün gün bir benim kucağımda bir orhunun kucağında uyukladı.




Güç topladıkça kudurduk evin içinde, yeni kongumuzla oynadık, çocuk parkında koşturduk, gece beni beklerken tüm oyuncaklarını aşağı atmış, yanımıza poşet alıp aşağı indik oyuncakları topladık, onları makinaya atıp yıkadık, yıkanırken makinanın başına ikide bir gidip oyuncaklarımız hala yaşıyor mu sağlam mı diye kontrol ettik..





Apartman toplantısı sağolsun çok eğlenceli bir gün geçirdik bugün.

1 yorum:

  1. DKK dedi ki...:

    duck tostim
    senin bu harekelerinin aynısını balım da yapıyo :))
    kuzucuğu benim biricik duck ım