Aferin Bana

Barınakta 5. Gun

Bugün güzeldi.

Sakindi kuzucuğum. Barınakta da bir sakinlik vardı. O bahsettiğim üstü kapalı koridordan çıkarmadık hiç korkmasın diye. Oranın kapılarını kapadık sevdim. Bir tek ağlayan yavru köpek sesleri vardı onu tedirgin eden. Onu da ödül bisküvisi ile geçiştirdik.

Adamlara yaklaşamıyor zaten korkudan. Bugün hiçbirşey yememiş yine, iyi oldu geldiğiniz siz yedirseniz dediler, mama yemedi ama yarım paket bisküvi yedi. Zararlı mıdır bilmiyorum ama uzun zamandır hiçbirşey yemiyormuş doğru düzgün, o yüzden ne yese kardır bence.

Kuru mama yemeyen köpekler oluyormuş, onlar aç kalmasın diye tavuk haşlıyorlarmış..

Çok çok ilgili ve şevkatli barınakta çalışanlar. Bu gittiğim 5 gün bana çok iyi davrandılar, inşallah da hep öyledirler.

Kiminin favori köpekleri var orda, kimi yavrulara aşık, kimi diyor ki ben burdan önce çok korkardım köpeklerden buradan sonra hayatım hayvanlar oldu..

Çıkarken görevlilerden bir amca bir an önce al kızım sen burdan köpeğini, hastalık kapmasın hasta olmasın burda dedi.

Ben kızımı severken yanımızda duran abi de baya ilgiliydi, mesaim bitti ama ayrılamıyorum bu sıpalardan diyor. Yavrular gelmiş, bir ihbar üzerine gidip almışlar anne ve yavruları, ihbar dediğim kötü bilgi değil, yani bir köpek doğum yaptı burada bakılamıyor diye. Üsküdar barınağında gerçekten de çok iyi bakıldığını gördüm. Annelere özel kafes var, yanında su kapları vs. Yavrular suyu deviriyor, anne susuz kalmasın diye hep kontrol etmek istiyorum diyor adam. Yolda görürseniz de ne olur bizi arayın burada bakalım, sokakta anne ne yer ne içer belli olmaz yazık yavrulara diyor.

Veteriner hekim Yılmaz bey zaten sanırım bizim için izin gününü değiştirmiş. Pazartesi günü Kızım ile ilgilenebilmek, kulağındaki küpeyi kendi çıkarabilmek için.

Ben hep barınak çalışanlarının da kötü olduğunu sanırdım kendi kafamda, neden bilmem. Halbuki bir insan hayvanlarla hele ki köpeklerle birlikte olunca daha da insanlaşır onu unutmuşum.

Hepsine hediyeler almak istiyorum, Kızım'ı aldıktan sonra da her hafta gidip yardımcı olmak, bir tane bile olsa köpeği sevip mutlu etmek.

Bugünkü abi diyor ki, sen onu seviyorsun diye aynı odada kalanlar kıskanıyordur, onları da sev nolur.. Ah ben hepsini severim ki. Kıyamam. Sevdim de zaten.

Herşey güzel olsun kuzucum, seni aldıktan sonra da, mutlu ol artık hep, birşey gelmesin başına.

Az kaldı, dayan.

Her gittiğimde diyorum, bekle , bugün de kal alıcam seni diye, Duck da evde bekliyor oynamak için diye..

Yine dedim.

Anlıyordur o seni diyorlar <3 p="p">

0 yorum: