Aferin Bana

Çubuklu Korusu

Duck mutlu etme gunuydu bugun, en sevdigim gun :)
Caddebostan-Fenerbahce tarafari cok trafik oluyor ve hep oralara gitmekten sıkıldık diye en son Duck'ın 2. dogum gununde gittigimiz Hıdiv Kasrı'nın ordaki koruya gittik, adı çubuklu korusuymuş :)

Yürüyüş yapmak için çok güzel bir yer, temiz hava, bogaz manzarasi, yesillikler falan.. Cok mutlu olduk Duck da ben de.. Yaman da olmustur bence :))

Evden cikinca babasi evde birsey unutmus ben de Duck'ın suyunu falan hazırlıyordum, arabada tek kaldı 2 sn için, ben tek kaldım eyvaah bakışları atmış 2sn de :)) Dakidak yalnız kalamaaz :D


Bomboştu koru, biraz da erken gittik tabi belki ondandır. Yine sahipleriyle yürüyüş yapan Rott kırması 8 aylık çok tatlı bir köpecik vardı. Duck her koyu renk köpeğe yaptığı gibi görür görmez yattı ve öyle bekledi tabi :))

Valla benden zarar gelmez, teslim oluyorum bak en baştan hareketi gibi geliyor bana :)


Yaklaşınca, biz de aa ne tatlıymış falan dediğimizde korku biraz geçiyor ve koklaşıyor neyse ki :))
İsmi de Paşa'ymış :) Kırma olduğunu düşündük çünkü tüyleri bir rott a göre biraz uzundu ve yumuşacıktı golden gibi :))


Ben biraz hasta olduğum için (evet ve malesef haala) çok gezdirmedim Duck'i ama arada poz verdik birlikte işte :))



Babasiyla ormanın içine daldılar :))


Ben spor aletlerini çok sevdim çünkü hepsi karşılıklı 2 kişi yapılanlardan, çok eğlenceli :)) Hiçbiriyle uğraşmadık tabi de bir tanesinde makinayı tripod modunda bir yere koyup 10sn de yerine koşmalı fotolardan çektik. Makinayı ben ayarlayıp yerime koştuğum için Duck heycanlandı baya , atlamış bana , tam çekerken :))



Duck çok mutlu oluyor böyle başka bir yerde hepbirlikte yürüyüş yaptığımızda :))



Ben kendimi yormamak için yavaş yürüdüm biraz, hep de arkada kaldim tabi :))


Polislerle yürüyen iki köpek vardı, biri yanlarına yaklaştırmak istememişti havlamıştı ama diğeri oyuncu çıktı, otoparkta yakaladı bizi :))


Haftasonlarini çook seviyordur eminim :))

Yaşasın gezmek!


6 yorum:

  1. Robin Goodfellow dedi ki...:

    duck için şahane bir gün olmuş,anne - babası yanında, ormanda koşmaca gezmece, ohh . eve gelir gelmez iki seksen yatmıştır hehe

  1. Özge dedi ki...:

    evet ya bayiliyor boyle gezintilere :D
    ben de eve geldikten sonraki o yorgun ve mutlu haline bayiliyorum :))

  1. Robin Goodfellow dedi ki...:

    evet mesela nancy de eve gelince ayaklarını yıkandıktan sonra sevinçle evde defar atıyor önüne ne gelirse çarpıyor çılgın gibi oluyor ve tabi ki bütün ağzını yüzünü koltuklara sürüp kendini kurutmaya çalışyor :D

  1. Özge dedi ki...:

    duck onu bizim burdaki yuruyuslerden sonra yapio ,ben enerjisini atamadi heralde diye dusunuorum hep :))

  1. Sémy dedi ki...:

    duck mı daha mutlu oluyor bu gezmelerde özge mi bilemiyorum :)

  1. Begonvilli Ev dedi ki...:

    Çoook tatlı maaşallah.Onlarsız hayat düşünemiyorum.