Aferin Bana

Günler..

Yorgunluk ve yoğunluktan zaman bulup da iki cümle kurup bir fotoğraf ekleyemedim bloga ama haftasonları Duck ile eğlenmecelerimiz tabiki de devam ediyor.

Haftaiçleri yavaş yavaş standartlaşmaya başladık o yüzden daha huzurlu sanırım. Sabah yürüyüş yapıyoruz birlikte, sonra evde biraz oyalanıyoruz ve mamasını yiyor. Kahvaltı sonrası da mutlaka salatalığını alıp yatağına gelip orda keyif yaparak yiyor bir güzel. Sonra babayı uyandırma faslı başlıyor. Biraz da babasıyla oynadıktan sonra biz hazırlanırken hemen önce kafasını eğip sonra kuyruğunu indirip acıklı bakışlarla bir kenardan izliyor öyle. Öyle mutsuz ve zavallı bakıyor ki içi gidiyor insanın.

Öğlenden sonra 3-4 gibi babası geldiği için içim rahat oluyor benim.. Babasıyla sanırım biraz oynayıp bazen birlikte uyuyorlar. Akşam da mama yiyip hava kararmadan yürüyüş yapıyorlarmış. Ben gelene kadar ohoo acıkmış bile oluyordur Duck :) Yaman beni sitenin giriş kısmında yukarıdan alıyor arabayla (5dk falan suruyordur) , o surede de hep camda oluyor sanırım çünkü biz geldiğimizde hep beni camda bekliyor oluyo :)

Her akşam elimde ona getirdiğim bir şey olduğu için kapı açılır açılmaz elimde ne var diye koşuyor hiç yüzüme bile bakmadan :))
Eşek kafalım öyle tatlı ki, özlüyor da sanırım. Ben çok yorgun olduğum için oturuyorum bazen ama sağolsun hemen havlayıp çekiştirip kaldırıyor beni yerimden, oynuyoruz saçma saçma güreşir gibi. Bazen top atıyorum bazen birşeyler getiriyor çekiştirelim diye..

Biz hemeh hemen her akşam internetten indirdiğimiz bir dizi veya film izliyoruz yemekten sonra-oyun faslını da geçince. O ara da kemik alıp ortamıza geçiyor hemen. Biz diziyi-filmi izlerken o babasına kafasını poposunu baba yaslayıp (kemiğini de tabiki bana tutturup) kımır kımır kemirerek yatıyor büyük bir keyifle.

Dizi bitince baba bilgisayarda arkadaşlarıyla oyun oynuyor, biz de duckla ya yatıyoruz ya da o yanımda yatarken ben biraz bilgisayarda bakınıyorum.


Resmen her gün aynı saatlerde aynı hareketlerle bir standart oturttuk. Şaşarsa program panik oluyor :))

Hafta içi bu sabitlikte geçerken haftasonları Duck'ın tabi.
Geçen haftasonu hava çok güzeldi diye cumartesi caddebostana gittik, pazar günü de hıdiv kasrı korusuna. Her köpekle oynamıyor eskisi gibi, gözüne bir köpek kestirip onunla oynaşıyor genelde. Hepsiyle koklaşsa da oyun farklı yani :)) Ve azıcık bile olsa ona sevgi gösteren herkese hemen deli gibi seviniyor, daha çok sevsinler diye her türlü sırnaşıyor :)

Hıdiv Kasrı korusunu kefettiğimiz iyi oldu, yuvarlak bir tur atılıyor orda yaklaşık 1 saat sürüyor tamamlamak, köpek sahiplerine tavsiye ederim :) Öyle salıp kudurtmalık değil de yürüyüş için ideal.

Bunlar geçen haftanın fotoları.









Hıdiv Kasrı'nda bir taşın arasına saçma bir şekilde gezdirme tasmasının ipini sıkıştırıp onunla baya uğraştık bir de Duck ve makina bendeydi o yüzden pek fotoğraf çekemedik. Caddebostanda da baya yürüyüş yaptık, fotoğraf çekmek aklımıza gelmedi ama çok keyifliydi iki gün de..



6 yorum:

  1. Sémy dedi ki...:

    Duckycim annene söylesene,seni sağa sola hep götürüyo da, bize niye hiç getirmiyo ? Loklok seni çok özlemiş :D

  1. Begonvilli Ev dedi ki...:

    Çok tatlı maaşallah. Terierle de anlaşıyorsa çok uyumlu demek ki. Terierler çok şirinler ama biraz huysuz oluyorlar.

  1. Özge dedi ki...:

    senem ya biliyor musun duck hiç avrupa yakasına geçmedi :)) izmir bordum marmaris datça köyceğiz altınoluk akçay bütün egeyi dolandı anadolu yakasında da pendikten beykoza gitmedigi yer kalmadi ama avrupa sifir! :)) gelelim bi gun.

    begonvilli ev teşekkür ederiz. her cinsle anlaşıyor, ona kızmadıkları sürece. kızarlarsa da korkar zaten kendini korumayı bilmiyor hiç:)

  1. Sémy dedi ki...:

    biz yarın garipçeye yüzmeye gidiyoruz bekleriz :)

  1. Özge dedi ki...:

    ducki mayisa kadar yuzduremiyoruz biz.
    dun gece tum vucudu (evet kafa dahil) yorganin altinda yatti kalorifer yandigi halde, dusun.. :))
    nisanda yuzdurmustuk bronsit olmustu gecen sene

  1. Mimmi dedi ki...:

    hidiv kasri harika bir yer ya tam kopekle gezmelik. Ilk gittigimde - zaten sadece bi kere gittim ya neyse - keske itler de burada olsa demistim : ) Cok sanslisiniz :D