Aferin Bana

Başlasın Sonbahar..

Duck denize girmeyi ne kadar çok seviyorsa ben de ona sarılarak uyumayı o kadar çok seviyorum.

Bizim evde İstanbulda yaz demek sıcak demek,pati patiye bile uyuyamayacak kadar sıcak demek, taşlara yatmak demek.

Ama Eylül geldi artık, Duck'ın İstanbulda yaşamaya başladığı ilk ay Eylül..
2sene ne çabuk geçmiş.

Eylül geldi ve benim en büyük keyfim Duck ile sarılarak uyuma günlerimiz başladı.

Havalar serinledi ya hemen yatak kuşu oldu bizimki. Kıymetli poposu minder, koltuk ve yataktan başka bir yere konmaz artık. Yatakta ben yoksam herhangi bir kıyafetimi alıp onlarla uyuma keyfine de devam.



Geceleri yanıma gelip o koca poposunu karnıma yaslamaya başladı, uyurken ona arkamı döndüysem arkamdan sarılıp belime patilerini koymalar başladı, sabah da kafamın üzerinde bir kafayla sıcacık uyanma keyfi..

Havanın sıcak olmasını değil de soğuk havada sıcak kalabilmeyi seviyoruz Duck da ben de..

Tabi evde uyku durumları böyleyken dışarda da kabus demek aslında sonbahar. Hava serinlediği için sıcaktan yavaşlayan tüm hareketlerin yeniden 2 kat hızlanması demek. Benim kırmızı flexi bir tasmanın ucundan koşar adım yürümem ya da tasmasız bir ördeğin çılgınlar gibi koşturması demek.

Yağmurlar da başlarsa bütün gün pencere başında ne zaman bitecek bu yağmur homurtuları da başlar diye bekliyorum şimdilik.

Her mevsim güzel.
Ama Duckla mevsimler başka bir güzel..

2 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    duck ben seni çok seviyroum

  1. Özge dedi ki...:

    Deryaa, duck da görse seni çok sever ama bi görüşemedik :))