Aferin Bana

3 Gece 4 Gün ve Sonrası..

Duckla çıkılan tatil yorgunluk demek olduğu için 2,5 senelik hayatı boyunca benden sadece 6 gün ayrı kalmış DuckyDuck'ı Orhun abisine bırakıp Yamanla birlikte Antalyaya gittik.

Öncesinde Orhun'a 2 sayfalık not ve yakınlarda oturan tüm tanıdıklarımızın telefon numaralarını da verdim. Duck'ın keyfini kaçıracak herhangi bir şey olmasın diye yastık-yorgan takımlarını sevdiği yerlere koyup oyuncaklarından sevdiklerini üst kısımlara koyup, sevdiği bisküvilerden falan da alıp bıraktım ama en acıklısı gece evden çıkışımızdı.




Uçağımız sabah erken olduğu için 5te evden çıktık. Bavullarla ve o saatte evden çıkmak demek gidip de bir süre gelmemek demek, en iyi bildiği ve en korktuğu şeylerden Duck'ın..

Arabanın arka kısmı onun yeri olduğu için de o evdeyken onun kapısı açılırsa beni almadınız diye paniklediğinden kapısını açmamak için bavullarımızı bile ortaya koyduk.

O benden 6 gün ayrı kaldıysa ben de ondan 6 gün ayrı kaldım demek olduğundan ve birbirimize yapışık ikiz gibi bağımlı olduğumuzdan zor oldu tabi öyle camdan acıklı bakışları eşliğinde tatile doğru yola çıkmak, ama ben de başardım. :))

Baya da güzel vakit geçirdik ama işte insanın aklı hep kalıyor burda. İki lafımızdan biri şimdi Duck burda olsa şöyle yapardı, böyle yapardıydı. Keşke uçağa da alsalar yanımızda otururdu, insanları yalardı hoşgeldiniz hoşgeldiniz diye dedik :)) Havuz tam ona göreydi merdivenli, bir türlü çıkaramazdık dedik, havuz kenarındaki minderler tam Duck'ın istediği gibi tertemiz ve havlu kaplıydı eminim bunların üstünde keyifle yuvarlanırdı dedim.

Yunuslarla bile yüzdük ve onlarla yüzerken bile acaba Duck burda olsa napardı, nasıl tepki gösterirdi diye bile merak ettik. Bence kesin endişelenirdi anne çık o havuzdan diye. Dalgalı denize bizi sokmayışı gibi, tehlike varsa Duck yoktur orda :))

Biz böyle şeyler yaparken Dakidakım da Orhun abisiyle hiiç alışkın olmadığı bir şekilde 4 gün geçirmiş.

Duck akşamları erkek yatıp sabah da erken kalkar. Orhun da tam tersi geceyarısını bile geçince uyur ve akşama doğru uyanır. Mecbur ayak uydurmuş ama bir gün telefonla görüntülü arayalım dedik, o üzgün ve mutsuz suratını görünce aklımız daha da burda kaldı.

Herneyse zaman geçiyor bir şekilde ve Duck ile ilgili ay ne sevinecek diye hayaller kurarak eve bir geldik ki o ne hal!

Ev çöp eve dönmüş. Orhun yiyip içip oyun oynayıp uyumuş sanırım. Hep dışardan yemek istemiş, çöplerini evin ortasına atmış Duck da onları parçalamış. Duck'ın suyu bitmiş girer girmez bana su kabını gösterdi şikayet eder gibi. Hemen doldurdum.
Dışarı pek çıkarmamış, sabah da çok geç çıkardığı için kakasını tutamayıp balkona yapmış hep, balkonda 1 koca torba pislik vardı. Neyse ki onları temizlemiş ki eminim onları da Duck temizletmiştir, Balkon pisse uyarır çünkü hep temizleyin çıkamıyorum diye. Ve daha neler neler yani, ev kokuyordu resmen. O gece ve ertesi günü temizlik yaparak geçirdiğimden Duck ile ilgili pek bir şey anlayamadım. Onun da 3 günde düzeni değiştiğinden ilk gün ne yapacağını şaşırdı ama ertesi gün herşey temizlenip de düzene girince ondan mutlusu yoktu tabi.

Beni inanılmaz özlemiş. Hala geceleri üstümde yatıyor. Yanımda yatması yetmez çünkü gece kalkıp gittik, kalkarsak haberi olmalı mutlaka :) Patisi, kafası, kuyruğu, sırtındaki etlerin yarısı falan illa bir yerleri üstümde yatıyor. :) Ben de kıyamıyorum ve hoşuma gidiyor böyle sıcak sıcak, sarılıp uyuyoruz.

Babası da bugüne kadar bizimleydi, o da sabah işe giderken bozulsa da akşam eve geldiğinde inanılmaz mutlu ve rahat bir köpek oldu. Çıtır'ı bile camdan gördüğü halde çıkmak için tutturmadı. Babası evde ya, çıkmayalım belki biz yokken gideer. :)

Bu sabah yine 6 gibi çıktı Yaman. Bu defa üzülmekten çok biraz küstü sanırım ona. Çünkü normalde böyle erkenden bavulunu alıp gittiğinde hep onun yastığına yatıp, yastığının altına burnunu sokup ağlayarak uyur. Bu defa Yaman hazırlanırken bile farkında olduğu halde kalkmadı yataktan ve gittikten sonra da beni itip benim tarafıma yattı babasının yastığına poposunu dönüp ve ağlama-homurdanma arası bir ses çıkarıp uyudu.

Sabah yine de arabamızı koklamayı ihmal etmedi tabi, ne olur ne olmaz belki yakın zamanlarda geçmiştir yine burdan, kokusu kaldıysa akşam gelicektir belki :)

Tatil sonrası yine üçümüzün olduğu çok keyifli günler geçirdik. Kalabalık seven köpek Duck, bakalım baba yokken yine neler bekliyor bizi.

2 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    duckkk
    senden haber lamak çok iyi geldi be dostum

  1. Özge dedi ki...:

    ihmal etmişim blogu ama yazarım artık yine :))