Aferin Bana

Kral Çıplak!

Ve evet, Duck paşazade hazretlerinin traşlı fotoğrafları! :)
Kuyruğunun ucunu aslan gibi bırakmışlar önceden de yazmıştım, çok eğleniyorum ucuyla.
Çirkindi iyice çirkin oldu bıdık.

Tüy yapısıydı şuydu buydu geçtim, ama gerçekten de kesinlikle traş ettirilmemeli bir labrador.

Tüm hareketleri 2 kat hızlandı Duck'ın. Tüyler sanırım ağırlık yapıyormuş ve de sıcaklatıyormuş. Öyle bir koşturuyor ki yetişemeyip kaybediyorum, evin önünde buluşuyoruz. Tasmayla dolaştırmam imkansız zaten, yuvarlanırım eminim.. Bir heyecan, bir hız. Evin içinde bile deliler gibi koşturuyor. Yorulduysa bile normalde 1 saatte dinleniyorsa artık 20dk da dinlenip 30dk sonra tüm oynadığımız oyunları yeniden oynayalım istiyor.

Kısacası Kabus!

Labradorların tüyleri kestirilmemeli evet!

Tek güzel yanı havalar ısınmış bile olsa yine yorganın altında uyuyoruz sıcak sıcak. Tabi güzel bir yan mı bu tartışılabilir..Sabah kafamda bir ağırlıkla uyanabiliyorum, Duck'ın en yakın köpek arkadaşı olarak benimsediği biri olduğumdan..:)


3 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    traşlı popon çok komik olmuş duck

  1. Mimmi dedi ki...:

    Köpekleri traş ettirmemek lazım bence
    hatta bence tüy ekleyelim :))
    yavaşlasın ayular

  1. Özge dedi ki...:

    bence de, biz kaynak yaptırmayı düşünüyoruz uçlarına :))