Aferin Bana

Hıdrellez

Dün akşam meşhur Ahırkapı Hıdrellez şenlikleri için Duck'ı evde bırakıp ahırkapıya gittik.
İnsan evde bekleyen bir köpeği olunca heralde sokaktaki tüm köpeklere dikkat ediyor ve neler düşündüklerini az çok kestirebiliyor. İki lafımızdan biri Duck da gelseydi koştururdu şimdi çimenlerde, insanlara çaktırmadan sürtünürdü çok mutlu olurdu gibi düşünceler içindeyken onca insanın arasında bir köpeğe rastladık.



Öyle de tatlı ki,
Burası da hep sakin olurdu iyi oluyordu burda uyumak, nerden çıktı ki bu insanlar der gibi bakınıp duruyordu etrafa. Arada bir havlıyormuş gibi yapıp vazgeçiyordu falan.. Çoğu şeye yaptığımız gibi başında bir 5dk oyalanıp, fotoğrafını çekip devam ettik.

İnanılmaz kalabalıklaşınca Duck'ı falan düşünemeyecek hale gelip biraz daha da eğlendikten sonra sanırım 5-6saat sonra, ahırkapıdan sirkeciye yürümüş, inanılmaz yorgun bir şekilde eve döndük.

Bizimki tabi bu 6saati uyuyarak, enerji toplayarak geçirmiş bizim aksimize. Tüylerini kestirdiğimizden beir de zaten çabuk dinlenip iki kat hızlı hareket eder olduğundan canımıza okudu gece gece.

Atlıyor zıplıyor, koşturuyor, o saatte bir şansını deneyip tasmasının başında hadi çıkalım triplerine giriyor. Neyse ki en sonunda pes etti de sakinleşti, yattı sırtüstü babasına sevdirdi kendini.



Ben de sevindim tabi zavallı bir şekilde sevindim neyse ki uyuyacağım rahat rahat diye ama yanılmışım. Enerjisini iyi toplamış, işe giderken yaptığı gibi uyutmadı sabaha kadar. Yastığıma tüm vücudunu koymuş, ben zavallı gibi en ucunda yatmışım uyku sersemi farkında bile değilim. Tek farkında olduğum sürekli kafamı yaladığı, yüzümü dönsem yüzümü, elimle engellemeye çalışsam elimi, artık neremi bulrsa yaladı sabaha kadar :))

Neyse ki babasına pek karışmıyor uyurken, derdi benimle. Yoksa sanırım sabah 6da kalkıp da İzmire falan gidemezdi. :)

Tabi bir de sabah 6 da gidince Yaman, Duck yine triplerde bugün bana karşı, tüm uyutmamışlığı yetmemiş gibi.

Az önce de yan bloğa yeni taşınan 8 yaşındaki Goldi isimli dişi goldenı gördü camda. Zaten taşındıklarından beri kafasını camdan aşağı sarkıtıp sürekli ağlaması yetmiyormuş gibi camdan direkt uçuş yapıyordu goldinin yanına, tutmasaydım eğer.

Sahibiyle de şöyle komik bir diyalog geçti aramızda

Ben: İşiniz yoksa çıkarayım Duck'ı da oynasınlar biraz
Goldi'nin Sahibi: İyi olurdu aslında ama şimdi yemeğini yer yatar birazdan. Öğlenden sonra oynarlar.
Ben: Duck'a dönerek, öğlenden sonra oynayacaksınız, hiç ağlama!

Sonra çok güldüm tabi, yemeğini yiyip yatacak olan Goldi'ye.. Biraz topluca kendisi, 3tane Duck yanyana gelse bir Goldi eder sanırım ancak.

Oynayabilirlerse akşam fotoğraflarını çekip eklerim.
Şimdilik Duckla çılgın ve uykusuz günümüze devam..

0 yorum: