Aferin Bana

Bahar Mayışıklığı

Bir sürü birşeyler oluyor fakat sıcak havanın rehavetinden heralde yazacak gücü bulamıyorum kendimde. 10 günden fazla olmuş yazmayalı..

Duck bey herzamanki paşazade tavırlarıyla dolanmaya devam etmekte. Babannesi apartman çocuğu diyor, çok eğleniyorum. Geçen gün köpek kapısı takılmış sanırım açamamış balkonda kalmış içeriye nasıl bağrınıyor. Halbuki bir daha itse açılacak ama yok, iki gün kapısını kendi ellerimizle açtık. Dün de müstakbel kız arkadaşını da balkona çıkarmış ordan ama içeri sokarken takılmış kapıda kendi de içeri girememiş yine içeri doğru bağrınıyor. Neyse açtık beyfendiye kapısını da geçti.

Mama konusunda Acanaya geçmiştik, oh ne güzel yiyor diye sevinmiştim ama sanırım yağlı bir mama ve kıymetli bünyesine 1gr fazla yağ girse hemen bütün sistemi bozulduğundan ishal oldu, lapayla karıştırıp yediriyorum ve bu herşeyi silip süpürürcesine yiyen labradorlara özenmeyi ihmal etmiyorum.

Bir köpek düşünün ki mutfakta ben yemek yaparken ona minik parçalarla birşeyler veriyorum ve bu minik şeylerin hiçbirini önce koklamadan almıyor, kokladıklarından da beğenmedikleri çıkıyor ve yemiyor.
Neyse ki bazen kibarlığı tutunca alıyor yiyeceği ama gidip salonun girişine ağzından bırakıyor. :D
Bazılarını gözümün içine baka baka balkondan aşağı atıyor!

En büyük zevki yatakta yemek yemek ve buna hala devam ediyor pis bir şekilde. Salatalıklar, kemikler, oval kemirme topları falan ne bulsa yatakta. Biz de her gün nevresim değiştirmekten bir hal olduk. Sanki duck için temizlik yapıyormuş gibiyim evde, zaten onun için yaşıyoruz :))
Yatağın sağ tarafı onun zaten direkt, gece bazen çok kenarda yatmış oluyorum anında söyleniyor kayıyoruz bu saatte bikbik yapmasın diye. Bir de yatışı var ki, sırtını yaslayıp. Bir atıyor kendini 5cm sola kayıyorum. Geçenlerde patisi burnumda uyumuşum, ne kadar yıkasak da patilerindeki geçmeyen çimen kokusundan sanırım bütün gece çimenlerde koşturuyordum rüyamda köpekler gibi. :)

Onun dışında aklı fikri sokaklarda tabi. Kız arkadaşları çoğaldı. Yan blokta alt kata dişi bir golden taşınmış, ilk taşındıkları günlerde camdan aşağı kafasını sarkıtıp o tarafı koklamaya çalışarak ağlıyordu sürekli, çıksa da oynasak diye. Ama bir iki defa gördükten sonra yaşı yaşına boyu boyuna olmadığını fark etmiş olacak ki (Goldi sanırım bir 60kilo vardır!) vazgeçti.

Bu sabah da babası gitti yine erkenden Ankara'ya, akşam dönecek tabi ama Duck için birinin erken çıkması demek birkaç gün gelmeyecek olması demek olduğu için mutsuzluk triplerinde yine. Homurdana homurdana dolaşıyor evde.

"Babası mı gelecekmiş?" lafını öğrenmiş, öyle dediğimde hemen cama koşuyor ve zavallım Yaman gelene kadar camda bekliyor. Akşama doğru homurtuları devam ederse söylemeyi düşünüyorum. 2-3 saat camda beklesin benim için sorun olmaz, rahat ederim. :)

Fotoğraflar var bir sürü ama bir sonraki bloga saklayalım onları.

0 yorum: