Aferin Bana

Uykucu Daki Dak

Bugün çok değişik gündü blogcan. Sabah kalktık, babam erkenden gitti, ben tam ümitsizliğe kapılıp homurdanmaya başlamıştım ki hadi gidelim gidelim dedi annem heyecanlandırdı beni, hazırlanıp çıktık. Orhun abi hep bize geliyordu bu defa biz onun evine gittik.
Kapıda salak bir köpekleri var ödümü koparıyor havhavhav ben de eve girince dayanamayıp altıma kaçırıyorum, farketmiyorum ama annem korkuyo yürüyerek çiş yapıyormuşum. Neyse sonra geçiyo korkum, oyuna dalıyorum. onların evi de bizimki gibi değil, bir yere yatıp da herkesi göremiyorum ki. Kim nerde napıyo diye merak etmekten koşturup durdum ordan oraya, yorgunluktan yapıştım yere en sonunda.
Annem diyor ki datçadaki gibi değilmiş burası, minibüslere binemezmişiz, taksiye bindik o yüzden, olsun, yürüyerek gitmeyelim deee.
Eve gelince hemen attım kendimi yere, saat 2de uyumaya başlamışım en son uyandığımda bir de baktım ki annemler de uykudan kalkmış saat olmuş 7. Hemen yemek yedim çiş yaptım ama yine yorulmuşum falan diye düşünürkeen hoop uyuyakalmışım. Sonra bir daha çıktık dışarıya, ilaç aldık, bir tane arkadaş kokladık, babanneyle konuştuk falan oooh.
Anlatırken bi daha yoruldum, uyudum been.

Nasıl horladığımı görmek istiyorsan videoyu izleyebilirsin.

0 yorum: