Aferin Bana

iftira, kuru iftira, ben yapmadım :)


anne says:


öyle eşek sıpası ki duck, hemen öğreniyor herşeyin ne olduğunu, nasıl yapıldığını.

orhun eski diş fırçalarından getirmiş dak a o da bulmuş bir yerden.. ben dün akşam dişlerimi fırçalıyordum, fırçanın şeklini görmüş heralde, bir baktım o da kendi diş fırçasını almış geldi banyoya..o ayaklarıma yatıp fırçayı kemirdi, ben de dişlerimi fırçaladım :)


elleri kurulamayı da öğrenmiş. o ıslanınca kendi havlusuna siliyoruz biz elimizi yıkayınca kendi havlumuza.. geçen gün patilerini yıkadım, sonra kurulamayı unutmuşum kendi ellerimi yıkamaya başladım,bir baktım içerden havlusunu getirmiş patilerini sürtüyo.


bir de bilindiği gibi dak efendi suyu çok seviyor, sitedeki havuzun mutlaka dibinden yürür hatta yürürken "aa düştüüüm" modunda hareketler sergileyerek atar kendini suya cop diye.şimdi kış geldi diye havuzdaki suyu boşaltmışlar, ordan geçerken çok sinirleniyor, hemen tuhaf seslerini çıkarmaya başlıyor.. neyse ki yerdeki su birikintileri var da basa basa gidiyor şıpşıpşıp. kendini bir gün onlara atmış bir şekilde yakalamayız inşallah.


her eve girişimizde patileri yıkıyoruz, üstü kirlendiyse temizliyoruz falan, eskiden sinir olurdu artık hoşuna gidiyor, zevk alma sesleri çıkarıyor mmmm hımmmmm gibi :)

ardından yatak faslı da varsa keyfinden geçilmiyor.

başını yastığa koymaya çalışma huylarından vazgeçti diye sevinmeli miyim bilemez oldum. beyfendi en çok yorgan nerde biriktiyse orda uyuyor, çekemiyorum yorganı üstüme. içe doğru kıvrılıp yatsam hemen o araya girip uyuyor, neyse ki tüyleri dökülmüyor..


alıştı da sanırım biraz istanbula, benden daha uyumlu olduğu kesin. ordaki gibi klasik arkadaşları olmasa da her gün bir köpek görüp oynuyor.. basket sahasında oynadıkları var, yolda koklaştıkları falan.. geçiyor öyle zaman. iyiye güzele alışmak kolay da ben çalışmaya başlayınca tek başına bütün gün evde oturmaya nasıl alışacak onu bilemiyorum :S


0 yorum: