Aferin Bana

Sokak Kızlarım

Küçük kızıma azıcık kilo aldırmayı başarabildim, Duck'ın tasmalarından da birini takmıştım sokakta biri alıp da götürmesin diye. Gerçi son gittiğimde çıkarmışlardı tasmayı ama yine de Duck'a benzedi iyice , tasmayla.

Yanındaki de arkadaşı, tazı kızım diye seviyorum, uzun bacaklı çok tatlı bir dişi o da. Geçen seneden beri aynı sokakta, bebekken gelmişti bir evde bahçede bakıyorlardı aslında ama bebekleri olunca bahçeden çıkarmışlar, o da yine yanlarından ayrılmamış onların kapısının oralarda takılıyor.

Köpekleri seviyorlar mı sevmiyorlar mı anlamıyorum o sokakta yaşayanları, yemek su veriyorlar ama alıp alıp sokağa salıyorlar :(

Neyse işte, bizim uyanık tazı kız küçük kızıma hiç yemek yedirmeyip kendi yiyormuş meğersem. Ben başlarında durup ikisine de ayrı ayrı yedirtiyorum.

Bu da sonrasındaki oyun halleri.

3 yorum:

  1. Begonvilli Ev dedi ki...:

    Özlemiştik sizi.. Ne zamandır rastlamadım, ben mi gözden kaçırdım bilemiyorum. Güzel haberlerinizi aldığım için sevindim:)
    Ah o tatlı şeyler. Keşke o güzellikleri koruma gözetme duygusu sizin gibi pek çok insanda olsa. İyi ki varsınız.

  1. Özge dedi ki...:

    Çok teşekkür ederim, ben de özlemişim, yazmıyordum uzun zamandır evet :)

    Herkes böyle olmasa da en azından evine köpek alanlar sokağa bırakmasa keske. Bu beyaz kıza yuva arıyorum, 6 aylık falan sanırım, labrador, evde yasamis bir sure belli, egitimli bazi konularda :)

    Aklınızda olsun köpek almak isteyen olursa.

    Tekrar teşekkürler :)

  1. Begonvilli Ev dedi ki...:

    bu yorumu yayınlamayın, mail adresimi veriyorum çünkü..

    Biraz ayrıntılı bilgi verin ve bir de fotoğrafını gönderin,seve seve paylaşırım. İl, ilçe vs.
    trebenna@gmail.com