Aferin Bana

Cumartesi

Bugün komik bir gündü.

Babası dün gece kardeşinde kaldığı için ve biz babayla kalmaya çok alıştığımız için nerdeyse bütün gece uyuyamadık Duck'la. Akşam zaten sürekli camda bekledi gece de uyuyamadı sürekli cama gidiyor, beni de kaldırıyor dürtükleyerek, itiyo bagiriyo bir şekilde kaldırıyo cama gidip bakıyoruz birlikte. Kapıya gidip montumu ayakkabılarımı, kendi tasmasının olduğu çekmeceyi burnuyla ittirerek homurdanıyor falan. Şaka gibiydi.  Ancak 6 gibi uyuyabildik, 8.30da da babası geldi muradına erdi.

Derken biz bir gün önceden Çıtır'larla sözleşmiştik sabah yürüyüşü için, camda onları görünce bir telaş dışarı attık kendimizi. Önce aşağıdaki parkura, sonra bizim burdaki parkuru ve en son yukarıdaki havuzlu parkın oraya yürüyüp ordan merdivenlerden çıkıp Çıtır'ların evinin oraya yürüdük. Çıtır'ın anneannesiyle tanıştı Duck :))

Merak ediyorlarmış Duck'ı. Çıtırla birlikte bir poğaçayı yediler. Ordan biz onların evinin ordaki parktan dolanıp merdivenlerden bizim evin ordaki parkura çıktık. Gypsy ile karşılaştığımız için bir tur da onunla atıp bayılmış bir şekilde eve döndük.

Dinlendi mamasını yedi derken babası aradı. Halasındaydı Yaman, fenerbahçe orduevinin orda protesto varmış, oraya gitmeden caddebostanda Duckla dolaşırız ordan da fenerbahçeye geçeriz deyince biz hemen hazırlanıp taksi çağırdık.

Ben Duck'ın seyahat suluğunu doldururken anladı birlikte çıkacağımızı ve sevinç turlarına başladı evin içinde. Bol bol su içiyor çıkmadan ki heryere koku bırakacak kadar çişi biriksin :)) Küçüklükten beri yaptığı bir şey bu Duck'ın, çok eğleniriz bu haliyle :))

Takside de inanılmaz mutlu oluyor çünkü bizim arabada mecburen arkada tek kaldığı için cama da uzanamadığından mutsuz oluyordu. Takside benim kucağıma oturuyor, camı da açıyoruz kafasını isterse çıkarıyor isterse yattığı yerden kokuları ala ala gidioruz kucak kucağa, bayılıyor.

Yolları da öğrendi artık, kızıltoprağa gelince heyecanlanıp tuhaf sesler çıkarıyor, taksici korktu biraz sanırım :))

Caddebostanda indik ama inanılmaz rüzgarlıydı, hemen babayla buluşup arabaya atlayıp fenerbahçeye gittik. Çilek'in doğum gününde oynadığımız parka gittik, heryeri kokladı ve heryere işeyip koku bıraktı Duck.

Kozalak dolu bir dalla oynadı, baya bir onunla koşturdu . Ördek gördük ama oynayamadı onlarla, korktu biraz :))








Ve miting yapılan yere yürüdük. İlk defa bu kadar kalabalığın bir arada bağrındığı bir yere gittiği ve yürüyecek yer olmadığından uzun bir süre sabit durmak zorunda kaldığı için şaşkındı baya. Yorgunluktan da ölüyordu tabi ayrıca ve dayanamayıp o kıymetli poposunu koydu sonunda. En sonlara doğru artık ben de yanına oturduğum için ve zorlamalarımla yattı yere 2dk.






Başka köpek sahipleri de vardı, çoğunun köpeği küçüktü tabi kucaklarına almışlar onlarla birlikte bayrak sallıyorlardı. Biz danamızı kucağımıza alamadık :) Ama baya seven oldu Duck'ı, gelen geçen herkesle oynadı.


Yaşasın haftasonu.
Yorgunluktan ölüyoru(z)m.

5 yorum:

  1. Sheena dedi ki...:

    ne güzel gezmis :DD Aferim ona :)))

  1. DKK dedi ki...:

    duck o dalı ağzında taşıman çok tatlı yaa
    gözlerin fildir fildir

  1. ozge dedi ki...:

    aferin ducka :))yazik haftaici evde oturuyo diye haftasonu yorgunluktan canini cikarioruz kopegin:))

    hehe derya evet ya cok komikti, afacan.

  1. colette dedi ki...:

    Duck oğlum mitinge mi katıldın sen?Aman ha dikkat !Bu arada hala ördekten korkuyorsun ya bayılıyorum sana :D Keşkül sevgililer gününü kutluyor,''her gün sevginin günü zaten, bu çılgınlığa ne gerek var''diyor.Haksız mı?

  1. ozge dedi ki...:

    Yürüyüş yaparken biz de katıldık, sesler yükselince korktu tabi ödlek ördek, döndük hemen :))

    Duck da Keşkül'ün sevgililer gününü kutluyor, İzmirde olsaydım ben her gün Keşkül'ün sevgililer gününü kutlardım ama uzaktan ancak öpücük gönderebiliyorum diyor.