Aferin Bana

Daki Daak Evimizin Herşeyii..

Günler benim bile inanamadığım hızda ilerlerken sıcak hava nedeniyle genelde ev içi aktiviteleriyle geçiyor zaman..

Duck öyle bir parçam olmuş ki heryerde yanımda, vücudumun bir uzvu gibi :)

Yemek yerken masanın altında, yaparken tezgahın yanında; yatakta sağ yanım, koltukta sol köşem, duş alırken banyo kapısının önündeki koca kuyruklu bir popom, buzdolabı önü canavarı magnetim, salondaki köpek kapım,nutella kavanozumun yanındaki ödül bisküvi kavanozum, herşeyim :)
Bu sıcak havalarda da yine yanımdaki yer mantarımdı.


*

Madem hava sıcak, madem ev içi aktivileteri yapıyoruz, yanımızda da ördeğimiz var, öyleyse daha önceden salondaki değişiklikleri tamamlamış olmanın verdiği sevinçle bir adet matkap alıp sırayı mutfağa getirdik ve ikeadan aldığımız şeyleri taktık duvara.
Yenilikleri ve atraksiyonları çok seven Duck tabiki de yalnız bırakmadı bizi sağolsun.

Ama Ödlek işte, çoğu şey gibi matkap sesinden de korktuğundan Yaman matkapla uğraşırken biz de kendi çapımızda bir oyun geliştirdik.Matkap çalışacağı zaman ben kaç kaç kaç dedikçe Duck da içerdeki odalara kaçıştı, ben de peşinden, kovalamacılık oynadık. Matkap sesi süresince de dans ediyormuşum gibi yaptım öyle kıvırta kıvırta takıldı. Artık Duck mı ben mi daha maymun olduk bilemedim. Bütün bunlar havlamasın diye, çünkü sesten korkup Yamanı da mutfaktan kurtarmak için havlamaya başlıyor hemen. :)
Sonrasında da temizlik işleriyle uğraşırken tabi ki de onun görevi karton paketleri parçalamak, yerler silinip süpürülürken eşlik edip yeni silinmiş ıslak yerlere serin serin yatmaktı.

*

Henüz haziranın ilk günleri olmasına rağmen sıcaklardan etkilenmemek için de çeşitli aktivitelere başladık.
Bol bol balkon yıkayıp çıplak patilerle şıp şıp gezinme eğlencesine başladık. Geçen sene de çok yapardık bunu.
Onun dışında kaçamak buzdolabı önü yatışları başladı yine, azar işitip kalkıyor neyse ki.
Duş alıp da ıslak gezmeyi sevmiyor, tüyleri kuru olsun istiyor. O yüzden de havlu ıslatıp cooler gibi üstüne atıyoruz, öyle dolanıyor büyük bir keyifle.
Klimanın baş ağrısı yaptıklarından olacak ki önce serinliyor hoşuna gidiyor ama sonrasında gidip yine içerde yatıyor.
Suyunun içine buz atıyoruz, onu yakalamacılık oynuyoruz ama hep Duck kazanıyor. Sudan buzu çıkarırken bir de burnundan baloncuklar çıkıyor, çok eğleniyorum. Mamasını da kışın olduğu gibi ılık şeylerle karışmış değil de ısıtılmamış-soğuk şeylerle karışmış seviyor, hayatım kolaylaştı çok mutluyum :)



*

Dün sabah Yaman Ankaraya gittiği için 5.30da kalktık sabah. Önceki günün sıcağından dolayı gece doğru düzgün uyuyamamış olmanın verdiği huzursuzlukla bütün gece uyuyamamış duck ve sabahın sessizliğinin huzuru ile dayanamadım aldım Duck'ı çıktık o saatte dışarı. Elimde de kocaman bir şemsiye, saldırgan sokak köpeği gelirse korkutup uzaklaştırma amaçlı.. Uzun uzun yürüdük öyle, havanın fazla ısınmamış olmasını fırsat bilip.
Dönerken de Çıtır ile karşılaştık. Sahibi işe gitmeden gezdiriyor, erken olduğu için uzun zamandır karşılaşamıyorduk. Çok sevindi köpekler birbirini görünce. Ben de çok özlemişim, bir tur daha attık onlarla birlikte. Tabi Duck sevinçten babasının gitmiş olduğunu falan unutup eğlenceye verdi kendini. Hatta bir ara yürüyüşümüz bittiği halde bir tur daha atacakmış gibi aşağı yola indi, sonra jetonları düştü heralde geri koştu yanımıza. :)

Bu koşturmayla eve gelince biraz yıkadık ve öğlene kadar uyudu, rahat verdi bana. Ben de yanında uyudum bi güzel.

Akşam nerde kaldı babam huysuzlukları yapsa da neyse ki Yaman geldi ve mutlu huzurlu uyuduk.

Bugün de ütü günümüz malesef. Ben ne kadar isteksizsem Duck da o kadar çok bitse de çıksak modunda. Bakalım akşama kadar daha nelerle eğlenicez :)

0 yorum: