Aferin Bana

Veteriner Ortamım - Aile Hallerim

Tam da bir sürü şey yazıcaktım engellemiş hakimler, tüh diyip uyumaya başlamıştım ki bugün düzelmiiişş.

Bu aralar kocaman oldum ben,çok akıllandım.
Yağmurla aram iyi değil mesela, üşütüp hasta oluyorum sabahları midem bulanıyor. Annem bana polarla ayakkabı alana kadar da ıslanmak üiümek istemiyorum, o yüzden de çıkmıyorum yağmurda. Geçen gün yine deli gibi yağmur yağıyordu, çişimi bile ıslanmayan taş yerde yapıyorum düşün o derece, evde de nasıl sıkıldım.. babam gelse de bizi arabayla gezdirsin diye beklerken bi hava alıp içeri gireyim dedim, anneme açtırdım bahçenin kapısını, bir baktım ki durmuş yağmur. bekler miyim hiç, bir telaş bir heyecan hemen dışarıya çıkarttım annemi, iki adım yürüdük ne güzel kuru kuru sonra bi baktık yine başladıı, ıslanıp üşümeden eve kaçtım hemen..

Öyle mutluyum ki, annem evde, onunla oynuyorum,o da çok iyi bir insan, dışarı çıkalım diyorum, çıkıyoruz, içeri girelim diyorum giriyoruz, takip ediyo beni, koruyo bana bir şey olmasın diye, sağolsun.

Bir de oturmaı öğrendim ben. Kalkmak olsa zordu da, şimdi o koca popomu nasıl kaldırıcaktım öyle kolay mı hemen, ama otur denildiğinde hemencecik oturuyorum, bir de kurabiye veriyorlar oturdum diye ooh, popomu iiyce yayıp hemen yatıyorum,çok rahat oluyor.

Annem diyor ki çok akıllı bir köpekmişim ben, köpek de ne demek ki..1 günde öğrenmişim hemen, bir de yat desinler bak onu 1 gün geçmeden öğrenirim ben.

Bugün annem bahçeye tahtadan birşeyler serdi çok rahatladım,o çamurlar neydi öyle, sıcak sıcak yıkanmak güzel de çamur olunca annem söyleniyo hep beni yıkarken, o kısmını sevmiyorum, artık söyleneceği bir şey de kalmadı.

Babam da hep yanımda ooh, çok mutluyum çok. Bazen bizi arabada bırakıp bir yerlere gidiyor ya da yanımızdan uzaklaşıyor falan öyle korkuyorum ki yine gidip de bir daha gelmeyecek diye.. Akşamları da gelme saati geçince huzursuzlanıyorum. O da anlıyor mu ne geliyor hemen beni fazla bekletmeden. Annem ben üzülünce çok üzülüyor diye mi ne, o da babam eve gelsin istiyor.

Babam o yokken annemle birlikte yattığımız yatağa yatmama izin vermiyor,ben ne zorluklarla çıkıyorum o koca popomu kaldırıp o da hain biraz, hemen ite ite atıyor beni aşağıya. Ben de bıktım artık o evdeyken çıkmıyorum artık yatağa, çok canım çekmedikçe. Küçük odadaki kendi yatağımda yatıyorum ben. En eğlencelisi de sabah babam işe gidince o kapıyı kapatır kapamaz hooop annemin yanına yatağa koşmak hihihihi.

Babam varken bazı günlerimiz çok eğlenceli geçiyor, bizi yürütmeden arabayla gezdiriyor, yürüyüşlere hepbirlitke birlikte çıkıyoruz, dolanırken beni heyecanlandırıp koşturuyor,yemekleri masada yiyorlar köfteler falan oluyor bana veriyorlar,ooh mis gibi bi aileyiz valla. Geçen gün babamın arkadaşları geldi, ne tatlılardı. Bilgisayar başına geçtiler hemen ben de onlarla aynı boyda olmak için koltuğa çıktım beni de sevin dedim, kıvanç abiye popomu yaslayıp kemiğimi kemirdim, bana masaj yaptılar, idil ablayla kurabiye arama bulma oyunu oynadıık, orhun abim geldi annem babam orhun abi arabada oturup kahve içtiik. Düşündükçe çok mutlu oluyorum bak şimdi, rüyalarımda görünce uyurken de olsa kuyruğumu sallıyorum sonra noluyoruz diye uyanıyorum hihihihi.

Annemle babam hemen hasta oluyorlar ya, onlara çekmişim ben de. Hemen bir yerlerime birşeyler oluyor. Göbeğimin pipime yakın yerlerinde bacaklarımın arasında sivilcelerim çıktı hep kaşıyıp kanatıyordum canım acıyordu, babam bizi heryeri köpek kokan en eğlenceli yere götürdü. Saşa diye bi kız arkadaşım vardı orda her gidişimde onu arıyorum ama bulamıyordum. Bu gidişimde hiç arkadaş yok diye sıkılırken beni içeriye odaya aldılar. Pipimin etrafındaki tüylerimi kesip ilaçlar sürdüler. İlk başta çok korktum ama baktım ferahladı oralar ooh dedim açtım bacaklarımı iyice. Oh neyse bitti hadi gidiyoruz derken bacağıma da bakalım dediler.
Merdiven çıkabiliyorum da otururken sağ bacağım hep kayıyordu bir de koltuğa tırmanırken sol tarafım çıkıyordu ama sağ tarafımı bir türlü kaldıramıyordum. İşte illa ona bakalım dediler. Ama röntgen çekmek gerekiyormuş, annemle babam da hemencecik üzülüyorlar diye bıraktılar beni odada tek başıma doktorlarla, ödüm patladı. Neyse sonra hemen bitti de çıktım odadan.

Bir tane bebek labradorla bir tane de dişi golden gelmez mi,ayh çok heycanlandım ama korkutmiim onları daha minicikler diye de gıkımı çıkarmadım, tuttum kendimi oyle yalaya yalaya koklaya koklaya oynadım onlarla. Abileri gibi oldum kocaman. Annemler videoya da çektiler.

Annem üzülüyo şimdi, bacağımda bişiler varmış. İlaç içiyorum her gün, büyüyünce ağrılarım olursa da ameliyat olucakmışım çok yazık bana.

Biliyor musuun benim kuyruğumda da kemiklerim varmış blogcan, röntgenimde gördüm, ihihihi.

Al bakalim bu da rotvaylır arkadaşım saşa :)

0 yorum: