Aferin Bana

hoop kaydım düştüm



Sabah yağmur krizi geçirdik annemle ama sonra çok güzel bir gün oldu, zaten haftasonuları süper havhav geçiyo, bayılıyorum.


Orhun abim annemin iki arkadaşını alıp gelmiş, kahvaltı yaptık çok eğlendik. Annem sosis getirtti marketten az kalsın kapıda dayanamayıp yiyordum hepsini. Eve birileri gelince hep yemek getiriyorlar, acayip heycanlanıyorum. Neyse işte, masamızı kocaman yaptık yemek yedik, annem de mis gibi yapmış yemekleri, bana da verdi sağolsun. Bir kız vardı gökan abinin sevgilisiymiş, alın şunu diye bağırdı ben yanına gidince, korkuyormuş, yazık. Ya sevsene sevsene diye gittim hep yanına, kıvırta kıvırta gittim hem de korkmasın diye ama hiç sevmedi, çok alındım.


Onlar giderken de orhun abiyle annemle birlikte yürüyüş yaptık çimenlerde, annemler kahve içti, anneannem geldi, ooh. Dönüşte öyle mutluydum ki, annem de bu mutluluğumu bozmak istemez diye düşündüm daha da mutlu olmak için girdim bütün su birikintilerine, attım kendimi çamurlu sulara ooh, çok eğlendim. Bizim evin olduğu yerin yanında başka evler var, orda dün gördüğümüz köpeği gördük hektor, bir de carlos diye ispanyol çoban köpeği geldi, ay ne yakışıklıydı o öyle inşallah ben de öyle olurum. Bir de zaten hektor benim erkek olduğumu anlayamadı küçüğüm diye, taciz etti hep, az kalsın gay oluyordum, annem kurtardı sağolsun. Ben büyüyünce göstericem o hektora, zaten iyi ki golden olmamışım, heryere tükürüklerini salıyor, inşallah ben öyle olmam, hıh.




Oh eğlence bitiyor ama çok da mutluyum derken bir de basket sahasına gitmez miyiz, çıldırdım sevinçten. Ama orhun abimin attığı topu yakalayayım derken kaydım düştüm bacağımı çarptım, topallaya topallaya eve döndük.



Ilık ılık da duş aldım,çok seviyorum küveti, hemen oturuyorum suya, popom da temiz oluyo ooh. bitince de annem kuruluyo beni, mis gibi uyuyorum sonra.Fena yoruldum bugün artık akşam çişim gelirse annem yaptırır beni, üşeniyorum hiç yerimden kalkamam.





video

0 yorum: