Aferin Bana

Şirin Mirin

Yine çok uzun ara vermişim. Aslında haftasonu güzel havada yaptıklarımızı, çektiğim fotoğrafları paylaşmak için açmıştım ama fotoğraflar evdeki bilgisayarımda olduğu için neden yazmaya uzun zaman ara verdiğimi paylaşmak istedim. Duck'ın haftasonu maceraları akşama kaldı artık.


Bu aralar büyük bir heyecanla ve aşık olmuşçasına bir mutlulukla kurabiye yapmaktayım.

Evet yanlış okumadınız kurabiye.

Şirin Fırın isminde daha önceden bir arkadaşımla başlattığımız bir şeyi tek başıma devam ettiriyorum şu anda.

Mutlu anlar için hazırlanan sevimli şeyler oldukları için mi yoksa benim çocukluktan beri sevdiğim bir şey olmasından mı bilmiyorum ama inanılmaz mutlu bir şekilde hazırlıyorum kurabiyeleri.

Amacım pastacılar kralı olmak :))

Şaka bir yana pasta yapımı, sugarcraft - sugarart dedikleri işi en iyi şekilde yapmak istiyorum. Henüz başlangıç aşamasında olsam da yaptıklarımın beğenilmesi öyle mutlu ediyor ki, havalara uçuyorum.


İşin bir de Ducky Duck kısmı var tabi, ben müziğimi açıp geceyarılarına kadar kurabiyelerimi süslerken Duck ben mutfaktaki o masaya oturduğum an bir depresyon havasına girip mutsuzlaşıyor. Çünkü hem kurabiyelerden yemesi yasak, hem mis gibi kokuyorlar hem de işim olduğundan ilgi sevgi yok demek oluyor.

Sonrasında neyse ki gönlünü alıp oynuyorum, benim mutluluğum, heyecanım ona da yansıyor ve bitirmiş olmanın ruh haliyle birlikte kuduruyoruz :D

Haftasonundan kalan Duck'ın fotoğrafları yok ama bu haftasonu yaptıklarımın fotoğraflarını paylaşabilirim.

İlk fotoğraftakiler yenidoğan Melis için hoşgeldin hediyesi olan kurabiyeler, diğeri de 2 yaşına girecek olan Arda'nın doğumgünü kurabiyeleri :)




Daha fazlasını görmek isterseniz ve beğendiyseniz facebooktaki sayfamdan da bakabilirsiniz,


çok sevinirim :D

Ne heyecanlı bir durum  benim için, anlatamam. Umarım çok güzel ve keyifli şeyler olur.


Akşam Duck'ın fotoğraflarıyla yeniden görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Nilgün Torunoğlu dedi ki...:

    Özgeciğim çocuk haklı,bak bak ama yeme,olacak iş mi? Yeni uğraşın çok zevkli ama bir o kadar da tehlikeli:) Gerçi sen fazla kaçırmıyorsundur ama ben olsam tutamam kendimi. Küdük'ü sormuşsun,teşekkürler ,oldukça iyi çok şükür ama hayat boyu diyet yapacak kuzum :( Öptük sizi ...

  1. Özge dedi ki...:

    İyi olmasına çok sevindim, Duckla birlikte yerler light mamalarını artık ne yapalım , başka sorunları olmasın da :)

    İlk başlarda dayanamayıp yiyordum hep bir iki tane ama olanlar oldu ve çabucak biraz kilo aldım :D şu anda onlar birer oyun hamuru benim için :))