Aferin Bana

Pazar Aksami Banyosu

Dakidaki uzun zamandir yikayamamistik sonunda bugun basardik.

Oglenden sonra da veterinere gitmistik, akcigerleri icin olan bir asisi vardi onu yaptirdik. Farkli bir asiymis' burnundan siringayla sıktılar. Bizim zamanimizdaki bir asi da yanlis hatirlamiyorsam iciriliyordu sonra da tadı gecsin diye seker veriyorlardi onun gibi sanirim :) 2 sene de etkinliymis bu :p

Tartildi da sisko pattisim, 37 kilocuk olmus :( neyse eve geri dönünce vericez o kilolari başka yolu yok.

Simdi isiticinin karsisinda yatakta ısınıyor tombisko

3 yorum:

  1. Mimmi dedi ki...:

    ya biz de dermaleen kullandik cok uzun sure, ama simdi uzerini okuyunca neden kullanmisiz ki oldum :D

  1. Jitterbug dedi ki...:

    Ben bu şampuana bayılıyoruuuum! Bunla yıkandığı zaman, Mitra evde dolaştıkça ev daha güzel kokuyor. Bir ara yine dönelim Dermaleen'e. :)

  1. Özge dedi ki...:

    aa sheena ben bunu yorum gibi degil de maille yazdin sandim :D

    kokusunu ben de cok seviorum :D simdi ne kullaniyorsunuz?