Aferin Bana

Yatak Savaşları

Bizim evde her sabah bir yatak savasi var, yoksa uyanmiyor kimse :))
Yaman evdeyse once beni yatagin ucuna itip babanin koluna yatma şeklinde oluyor,
o evde ve saat 9olduğu halde hala uyuyorsa bu sefer onun kafasını yalama, üstüne çıkma şeklinde :)

O evde yoksa da tabi ben ve duck savaşı.. Saat 8de başlıyor, en fazla 9a kadar dayanabiliyorum :)) Önce nazik nazik başlıyor, minik opucukler şeklinde yalamalarla..
Hala uyanmadım mı, karnıma çıkıp yatıyor :) Hala mı uyanmadım, üstümden aşağı atlayıp aşağıdan burnumu yalamaya çalışıyor, yorganı kafama çektiysem de oooo, savaş başladı demektir :))
önce koşa koşa gelip yatağa atlamalar, yataktan aşağı atlarken üstümde tepinmeler :))
sanki 5kiloluk papi. hala olmadıysa yüzümü yalamaya çalışma başlıyor. Ellerimle kapatınca parmaklarımı açmak için aralarına dilini sokma fasılları :))

benim dayanma rekorum 1saat malesef, daha fazla dayanamıyorum.. tabi dayanma ne işe yarıyor onu da bilmiyorum, duck efendi kıpraşmaya başladığında zaten uyanıyorum :))

Neyse işte,
eğlenceli :)

Tek başına uyanmaktan iyidir :))

0 yorum: