Aferin Bana

Bilemedim

Birkaç gündür karar veremiyorum acaba duck datçada mı büyüse daha özgür ve rahat bir köpek olurdu yoksa burdaki hali mi güzel diye ama bir türlü seçemiyorum..Tek bildiğim dünyanın şanslı köpeklerinden biri olduğu..En kaliteli mamalar, azıcık hasta olsa başında beklemeler, rahat etmesi için elimizden geleni yapmalar falan..Benim yüzümden biraz anne kuzusu modunda bir köpek oldu belki ama rahat ve mutlu olduğu kesin..

Yine de insan düşünmeden edemiyor,
şöyle bahçeli bir evde,
serbest koşturan bir duck,
komşuların aman burda yürütmeyin, şurda şunu yapmayın demediği bir yerde,
arkadaşlar ve insanlar içinde daha mutlu bir dünya falan :))

Duck ve benim eski evi özlememiz de ondan belki :)

Oyle böyle şöyle olsaydı falan filanlara neyse de,
yoldaki hallerimiz ve datça günlerimiz şahane :)
















0 yorum: