Aferin Bana

Gecmiyor

 17 şubatta 1 sene olacak

O günden beri her gün ağlıyorum Duck

Nilin odasını çok seviyordun, oraya taşımıştım seni yorganla, durmadan hav hav hav havlıyordun son gün, önce ilgi istiyorsun sandım, sonra ağrın var diye düşündüm, bizim yatağa taşıdım olmadın, çişin var sandım kaldırdım kasıklarını sıkıp yaptırıyorduk zorla çişini, altına yapmamak için tutuyor yapmıyordun, yapmadın, kakan varsa yap oğlum lütfen diye bağırdım ağladım. Sonra artık nil çok fena oldu benim çırpınmamı ve senin öyle sürekli havlamanı duyup gördükçe ve onu dışarı çıkarmak zorunda kaldım.

Evde Zekiye vardı, kakanı yapmışsın haber verdi sevindim çok, demek derdin oydu diye düşündüm ama özge abla susmuyor dedi, videonu göndermiştim yamana, gizeme göndermiş, ölmeye çalışıyor ölemiyor demiş. Yaman da olur mu öyle şey diye düşünmüş bana söylememiş. Sonra zekişin çıkma saati geldi, ben de biraz nille o oynasın dedim senin yanına geleyim. 15dk tek başına kaldın evde , o arada ölmüşsün duck


Geldim kapıdan baktım kıpırdamıyorsun ama gözlerin açık😭 Koştum yanına sıcacıksın ama hiç tepki vermiyorsun dilin dışarı sarkmış, biriey oldu sandım, nefes alıyor gibiydin ama almıyormuşsun sanırım. Ben kapıdan girince mi öldün, ben yokken mi bilmiyorum ve ne yaparsam yapayım kapayamadım gözlerini. Başının altında minder vardı her zaman öyle rahat ettiğinden öyle koymuştum çıkarken, zekiş eliyle sana su içirirken dökülmüş ağzından hep, ıslaktı sıcacık. Çığlık çığlığa ağladım fark ettiğimde, dak dak dak..

İnsan gerçekten kafayı yiyor. Nefes alamadım balkona çıktım boğulacak gibi. Senin için kapıyı aralık bırakmıştım zaten oda buz gibi. Her şey buz gibiydi sen sicaciktin öldüğüne kaslatı olana kadar bir türlü inanamadım.

O yastığın dolabımda, hala sen kokuyor. Yorganın kılıfını bile değişemedim saklıyorum. Nilin odasına ne zaman uzaktan baksam hep yattığın ve öldüğün yerde seni düşünüp kötü olıyorım.

Püskül var şimdi , çok seviyoruz ama 1 gram azaltmıyor özlemimi ve üzüntümü. Her gün yokluğun mahvediyor beni.


Nil noel babadan senin geri döndürmesini diliyor :)

Keşke kendini hemen bırakmasaydın pamuk oğlum.

Simsiyah poşet getirmiş yaman, buna koyalım diyor seni, delirmiş olmalı.

Öyle tertemiz öyle bembeyaz öyle pamuk gibiydin ki, krem rengi, senin yirttiğin bir carsafa sardim seni. Hatıra tüyünü almak istedim, kıyamamışım küçücük kesmişim 😞 


Senin en sevdiğin parkına gömdük. Metin kazdı, küçük kazmış sığmadın , bekledim seninle büyüttüler çukuru. Hala inanamıyorum. Gömerken tam kulağın açıldı. Öyle beyaz ki toprak geldi üstüne , hemen temizleyip çarşafı düzelttik refleks gibi.

Yaman sen hastayken de veterinerde dışarda bekleyip yemek yemeye gidiyordu falan. Gömerken de uzaktan izledi öyle. Ben kendi ellerimle toprağı genişletip kazdım, içine girip seni koydum, toprakları örttüm üstüne, hala inanamıyor kıvranıyorum ağlarken. Seninle birlikte tüm 12 senemi, hayatımı gömmüş gibiyim. 


Örttüm o kadife bembeyaz kulağını. Oyuncaklarını koyduk yanına. Toprağı kapadık, şimdi her gün uğramaya çalışıyoruz sana Nille. 

Her gün çok özlüyorum.

12 senem, tüm 20li yaşlarım. Datça, çanakkale,  sinpaş, çengelköy, flora, işi bıraktım, dükkan açtım, sen hep yanımda, kucağımda, üst üste göz göze.. yamanla evlendik, nil doğdu, gece herkes uyur seninle ben bakardık nile. Benim hayatımın herşeyiydin, canımjn içi pamuk oğlum.

Benim yastığıma kafanı koyup beni ittire ittire uyuduğun için özel yastık yaptırmıştık seninle bana, iki yastık kılıfı geçirip anca kaplayabildiğimiz uzun yastığımız. Duckla benim yastığım ❤️Hala duruyor.


Keske beni birakip gitmeseydin duck

Olurken yanjnda olamadim. Mahvoldum, gecmiyor bir turlu. 

Gecmiyor

0 yorum: