Aferin Bana

Babalar?

Duck bizim küçük oğlumuz, geldiği günden beri böyle abisi ablası, bakıcısı , lideri bilmemnesi gibi değil de annesi -babası olarak görüyoruz kendimizi :)

O da eksik olmasın aynı çocuk gibi. İhtiyaçlarını benimle giderip diğer konularda babasını gözünün içine bakıyor.


Yamanla aramızda da hep beni daha çok seviyor, hayır hayır beni daha çok seviyor geyiği var. Çocuklara anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı diye sorarlar ya hani, utanmasak soracağız :))

Bir köpecik bana böyle sevgi kıskançlıkları yaşatırken..

Az önce Defne'yle Yaşamak'taki son postu okudum.

İnsan üzülür tabi, herkesin yeri ayrıdır sanırım.

Ama bu fotoğraf?

1 yorum:

  1. Mimmi dedi ki...:

    Ama o kopek bilmemnesinden dolayi oyledir, kopekler sey yaparlar onun sonucu olarak da bazi seyler ortaya cikar, siz kendinizi onun anne babasi sanarak olayi sey yapiyorsunuz ondan sonra davranis seyli kopekler ortaya cikiyor ve cesar millan sizin yuzunuzden esek yuku ile para kazaniyor. Sonra da bir suru sey diyor.