Aferin Bana

Pisi pisi

Eski takipciler belki hatirlar sokakta besledigimiz, insanlarin Zeynep ismini verdigi bir sokak arkadasi vardi Duck'in. Kedi pesinden kosturmayi ondan ogrendigi :)

Bu kosturmasi yuzunden kedilerden dayak yiyen bir tip oldu bizim oglan. Kac kere onu kedilerin elinden kurtarayim derken benim de ustume atladi kediler, 35 kilo bir kopek ve koskoca bir insan olarak minicik kediler sayesinde kac kere eve ciyak ciyak korku icinde, bir kediden kacarak attik kendimizi :))

Tum bunlar olmasa bizim ofise yerlesen bir kediyi alivericem eve hic dusunmeden.

Kedi dedigime de bakmayin, icine kopek kacmis bir canli aslinda kendisi :))

Ofiste misafir koltugunda takiliyor kendisi, turnikelerden gecmiyor :) tum gun mincik mincik seviyoruz, hic sikayet etmedigi gibi daha da cok sevdiriyor, sevgi yoksa da uyuyor zaten mirin mirin.

Ne dislerini gosteriyor ne tirnaklarini cikariyor, kolunu mu sevdik o klu iyice acip uzatiyor, bacagini mi sevicez hoop hemen karnini acip heryerini sevdiriyor, ben boyle kedi gormedim duymadim :))

Bir gun dayanamayip kendisini yiyivermekten korkuyorum :))

Eve alsam ne olur ki?

Ne dersiniz? :)

0 yorum: