Aferin Bana

Sıcak İstanbul Günleri ve Süpriz Misafirlerimiz...

Sicaktan mayisip butun gun uyuma ve gece de kuduruklasma halleri dahilinde yogun bir 3gun gecirdik cunku super muhtesem baba Yaman burdaydı yine! :)

2 haftadan uzun bir zamandır görmediği için çok özlemiş tabi, patileriyle dürte dürte zorla sevdirip durdu kendini Yaman'a.
Zorla sevilmez tabi böyle bir ördek ama öyle komik oluyor ki öyle zorla sevdirme halleri, o öyle yapsın diye dokunmuyoruz bir 2dk, hemen başlıyor patileriyle çekiştirip poposuyla ittirmeye :))

En çok da dün eğlendi sanırım.

Sabah veterinere gittik aşısı ve kulak-ciğer kontrolü için.
İlaç kullanmayı bıraktık, gözlemleyecekmişiz.

Sonrasında da deniz için izin aldık ve yüzdürmeye doğru Rivaya gittikk.
Her zaman gittiğimiz elmas burnuna gittik. Her zaman bomboş olan yer hafta içi olduğu halde acayip kalabalıktı, şu kenarda yüzdürürüz falan filan derken birden rüzgar çıktı, zaten nanemolla bir de yüzdürürsek çıkınca rüzgardan hasa olur falan filan derken yağmur başladı.

Zavallı şanssız kuzum yüzemeden eve geldik.

Bu defa da yağmur sonrası yine sıcak bastırdı diye otururken kapı çaldı.
Ben umarım kapıcı tatilden dönmüştür de ortalığı temizleyecektir gibi saçma hayaller kurarak kapıyı bir açtım ki Duck'ın çocuk parkından arkadaşları olan Atahan ve abisi Batuhan gelmişler.

Süper bir süpriz!
Benim arkadaşlarım bile gelmiyor bize böyle süpriz yaparak :))

Duck sevinçten delirdi tabi.
Her ne kadar Atahan köpekleri döverek sevdiği için dışarda onu görünce canı acımasın diye yolunu değiştirse de evde onlarla oynayarak çok mutlu oldu. Abisi ve ben de başında durup Atahan'ın yumruklarını engelleyince çok eğlenceli zaman geçirdiler birlikte.

Abisi 7 yaşında sanırım, Atahan da 4 yaşındaymış! Ben 6sanıyordum, azcık tosuncuk. Çok tatlılar ikisi de.. :)







Bütün oyuncakları ordan oraya atıp, kovalamaca oynadılar. Biraz çekiştirmece, biraz Duck'ı mıncıklama derken bir baktım Duck'ın ağzındaki top Atahan'ın ağzında, bu defa rolleri değiştirmişler Duck onu kovalıyor :))

Pek fotoğraf çekemedim peşlerinde koşturmaktan. Ne eğlenceli ve komikmiş çocuk ve köpek.. Gerçi Duck'ı Atahan'dan korumaktan 2dkda canım çıksa da :D

Atahanların bir de kendi köpekleri var bahçede, anlatmışımdır belki Kafkas isminde kocaman bir köpek. Zavallı Kafkas Atahan onu sevmeye çalışınca kaçıcak yer arıyormuş bahçede :D Ki görenlerin korktuğu bir köpek :))

Sonra bizim çıkmamız gerektiği için eve döndüler ama yine gelicekler..

Akşam biz eve dönene kadar bu eğlencenin üsüne uyuyup dinlenmiş tabi Duck paşa, biz gelince de güzel bir yürüyüş yaptık hepberaber, keyfine diyecek yoktu..

Ama gece yine babası gitti. Ardından 1saat bir kapının bir tasmasının önüne gidip gidip bağırdı, viykledi, söylendi, ağladı.. Biz de gidelim demek istedi sanırım ama gidemedik tabi. Pes edince uyuduk tabi sonra..

Bugün bana kızgın yine biraz, ben gönderdim sanıyor sanırım ya da öylesine hayata küsüyor babası gitti diye, bilemiyoruz! :)

0 yorum: